Na sociálnych sieťach sa objavil príspevok, ktorý vyvolal vlnu reakcií. Trnavčan v ňom upozornil na situáciu spojenú so salónom AlmaCare, ktorý sídlil v Arborii. Ako uvádza v príspevku, kúpil od nich poukážku na rôzne procedúry, no kým ich stihli využiť, salón skrachoval a tak zostal nielen bez služieb, ale aj bez náhrady za zakúpené poukážky. Prostredníctvom sily internetu sa tak snaží nájsť ľudí, ktorí riešia podobný problém.
„Ahojte, hľadám zákazníkov AlmaCare v Trnave v Arborii. Nakúpili sme poukážky na Vianoce, narodeniny, proste ako darček. Pán podnikateľ skončil, skrachoval. Poukážky v obehu, služba nedodaná, peniaze si pán podnikateľ ponechal a my máme neplatné poukážky. Firma nereaguje, nekomunikuje. Máte podobné skúsenosti?“ napísal v príspevku.
Reakcie na seba nenechali dlho čakať. Viacerí ľudia zdieľali podobné skúsenosti a vyjadrili frustráciu nad nedostatkom komunikácie zo strany majiteľa. „Máme ten istý problém. Volali sme, písali, nikto nič. Získali sme číslo na majiteľa a ten prisľúbil, že peniaze dostaneme nazad. Samozrejme nie sme naivní,“ reagovala Tatiana.
„Komunikovala som s ním telefonicky v posledný deň prevádzky, s jeho vyjadrením - budú to riešiť, vyplácať. Ale na pekné slovo sa dnes nedá veľmi spoľahnúť. Mám v plané pánovi majiteľovi opätovne volať, možno v priebehu júna,“ pridala sa Erika.
V takýchto prípadoch by mali zákazníci čo najskôr kontaktovať podnikateľský subjekt, ktorý im poukážky predal. Ak sa im to však nepodarí, je vhodné obrátiť sa na Slovenskú obchodnú inšpekciu alebo právnika. Kolektívne podanie sťažnosti alebo žaloby môže tiež pomôcť zvýšiť šance na vrátenie peňazí.